آیا به دنبال سرویس تعادل چرخ برای وسیله نقلیه خود هستید؟

تعادل چرخ

آیا ماشین شما خود را به سمت یک طرفه جاده میکشد؟

این ممکن است به دلیل عدم تعادل چرخ ها باشد .چرخ های کاملا متعادل یک تجربه رانندگی راحت را فراهم میکند .

اما اکثر مردم از چک کردن چرخ ها برای عدم تعادل چشم پوشی میکنند .عدم تعادل در چرخ ها میتواند باعث ساییدگی زودرس لاستیک،از دست دادن کنترل ،مشکلات پایداری و ... شود.

برای جلوگیری از چنین مشکلاتی باید چرخ های ماشین خود را برای تعادل مناسب بررسی نمایید.

تعادل چرخ چیست؟

برای داشتن حرکت بهتر وسیله نقلیه پایدار در سرعت های بالا ،چرخ ها و لاستیک های وسیله نقلیه برای توزیع برابر وزن درکل محیط آنها بررسی میشوند.چرخ روی بالانس تایر قرار میگیرد و سپس چرخانده میشود.انجام این کار به متخصص کمک میکند تا لکه های سبک را پیدا کرده و بر این اساس وزن را به چرخ اضافه کند..

مزایای چرخ های متعادل

.ایمنی پیشرفته :رانندگی باچرخ های نامتعادل خطرناک است زیرا ممکن است راننده کنترل خود را ار دست بدهد از این رو،چرخ های کاملا متعادل رانندگی ایمنی را برای شما رقم خواهد زد.

عمرطولانی تر لاستیک:عدم تعادل چرخ ها ممکن است منجر به کاهش عمر لاستیک شما گردد بنابراین،شما باید یک بالانس چرخ برای وسیله نقلیه خود انجام دهید این کار در افزایش طول عمر وسیله نقلیه شما تاثیر گذار خواهد بود.

.ارتعاشات را به حداقل میرساند:تعادل چرخ با به حداقل رساندن ارتعاشات ناشی از چرخ های نامتعادل ،تجربه راحت رانندگی را تضمین میکند.

.حداکثر بهره وری سوخت:چرخ های نامتعادل فشار زیادی را به موتور وارد میکنند که به نوبه خود باعث میشوند تا سوخت بیشتری مصرف شود تا نیروی لازم تامین شود.از این رو چرخ های متعادل مصرف سوخت را کاهش میدهد.

 

بالانس چرخ ها